آموزش گرافیک اینستاگرام 2023-01-23
دوره تولید محتوا اینستاگرام - آموزش تولید محتوای اینستاگرامی
در بخش New Password یک رمز عبور جدید وارد کنید. اینستاگرام سپس از شما میخواهد که در بخش New Password Confirmation بار دیگر رمز عبور جدید خود را وارد و تایید کنید. با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
۲- یک نام کاربری و رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید. ۱- اپلیکیشن اینستاگرام را از یک استور معتبر نصب کنید. یکی دیگر از مزایای کنتراست این است که اهمیت هر یک از عناصر را به مخاطب میرساند.
با کلیک روی آن فید مخصوص Reels باز میشود و صرفا با اسکرول کردن به سمت پایین یا بالا، ویدیوهای بیشتری مقابل چشم قرار خواهند گرفت. اولین چیزی که وقتی وارد پیج اینستاگرامی می شوید شما را جذب خود می کند دیزاین و گرافیک پیج است. پس طرح کاور پست و ریلزها و اسلایدها در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار می باشد.
در نهایت، باید به یاد داشته باشید که فالوورهای شما هر روز با محتواهای زیادی در اینستاگرام سروکار دارند و اگر دائم محتواهای تکراری از شما ببینند خسته خواهند شد. پس از انواع ایدههایی که میتوانید استفاده کنید. در پست «آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ۲۱ ایده جذاب» انواع مدل محتواهای پرکاربرد را خواهید دید. در نهایت اگر روزی دیگر نیاز یا علاقهای به اکانتتان نداشتید، میتوانید آن را به صورت همیشگی یا موقت غیرفعال کنید. برای این کار باید حتما از سایت اینستاگرام به جای اپلیکیشن آن استفاده کنید و با مراجعه به قسمت تنظیمات برای دی اکتیو کردن اینستاگرام اقدام کنید. دقت کنید که اگر اکانت را برای همیشه حذف کنید دیگر امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.
کد داخل پیام را درون باکس Security Code وارد کنید. با خاموش کردن گزینه Posts آنها را از حالت بیصدا خارج کنید و استوریها را نیز با خاموش کردن گزینه Stories. روی پستی که میخواهید پاک کنید بزنید تا باز شود.
هدف این است که از تلقی تمام تلاش های شما به عنوان یک سری “نقاشی های کوچک” جلوگیری کنید. اطلاعات را به خوبی ساختار دهید تا چیز مفیدی ارائه دهید، بنابراین می توانید ارزش واقعی کاری را که می توانید انجام دهید، منتقل کنید. خیلی جاها با لغاتی مثل الگوریتم اینستاگرام، قوانین اینستاگرام و شکست دادن اینستاگرام مواجه میشوید. تمام این کلمات به معنی الگوریتم برنامهنویسیای است که پشت اینستاگرام قرار دارد و باعث میشود شما با الگوی خاصی محتواهای منتشرشده در اینستاگرام را ببینید.
در این بین البته امکان ذخیرهسازی لایوها و برگزاری لایو دونفره نیز مهیا شده و همچنین شما با استفاده از ترفندهای گوناگون میتوانید اقدام به ذخیره لایو اینستاگرام کنید. مهمترین بخش آموزشی این پکیج مبحث طراحی کاور برای پیج اینستاگرامی می باشد. در واقع برای هر کسی که اولین بار پا به پیج اینستاگرامی شما می گذارد ظاهر پیج از لحاظ گرافیکی و زیبایی بصری آن است. افزایش ویو یعنی افزایش احتمال جذب کاربر به فالوور. پس یکی از اصلی ترین هدف های ما در این دوره آموزشی آموختن طراحی کاور پست به صورت تخصصی است. افرادی که میخواهند از پیج محتوایی داشته باشند و از طریق تولید محتوای حرفه ای، یوزر برای صفحه خود جذب کنند و در نهایت با گرفتن آگهی کسب و کارهای دیگر(دسته اول) کسب درآمد کنند.
در آموزش اینستاگرام، تنظیمات و کاربرد هریک از این بخشها بررسی میشود. به عبارت دیگر، شما قادر خواهید بود تا تمام گزینهها و تنظیمات این چهاربخش را بهکار گرفته و استفاده کنید. اگر می خواهید افزایش بازدید پیج اینستاگرام داشته باشید ما مقاله ای را در این زمینه تهیه و معرفی کردیم ایم که با مراجعه به این صفحه می توانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید . در این دوره از ابتدایی ترین مباحث فتوشاپ شروع کرده ایم و پس از آن وارد مباحث تخصصی می شویم و درنهایت دو پروژه طراحی کاور اینستاگرامی را با هم کار می کنیم.
مجموعه فرادرس گستره متنوعی از فیلمهای آموزش تولید محتوا و آموزش الکترونیک را آماده کرده و در اختیار علاقهمندان قرار داده است. اما در بنیادینترین حالت، اینستاگرام وعدهای ساده به مخاطبان میدهد. شما به دنبال کردن اکانتهایی که جالب توجه هستند میپردازید.
ممکن است کاریکاتورها برای یک تجارت رسمی خیلی کودکانه باشند. اما موشن گرافیک می تواند از آن سبک زیبا و سرگرم کننده استفاده کند و آن را در موضوعات بالغ تری اعمال کند. مهم نیست که در کدام صنعت فعالیت می کنید ، نمای گرافیک متحرک می تواند پیام شما را جذاب و سرگرم کننده کند. ابتدا ، یک الگوی مربوطه را برای شروع فرایند طراحی انتخاب می کنیم. Canva دارای بیش از 100k+ قالب است. این می تواند برای کاربران تازه وارد بسیار زیاد باشد.
اگر می خواهید امنیت گذرواژه و پیج خود را بالا ببرید ما مقاله ای را در مورد آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای اینستاگرام از قبل آماده کرده ایم که می توانید از آن صفحه به خوبی آموزش ببینید . در این قسمت پست هایی که از کاربران دیگر که سیو و ذخیره کرده اید را نمایش می دهد . در این قسمت می توانید بایگانی پست ها ، استوری ها ، پخش های زنده گذشته خود را مشاهده کنید و اگر پستی را بایگانی و حذف موقت کرده اید را از این قسمت بازگردانی کنید . در این قسمت می توانید پست و استوری های خود را برای بیشتر دیده شدن ، از طریق تبلیغات برتر اینستاگرام تبلیغ کنید ، این تبلیغ با پرداخت هزینه قابل انجام است . آموزش اینستاگرام شامل 5 بخش اصلی می باشد (Home/ search/ New post/ Activity / account ) در ادامه هر کدام را به صورت جداگانه و کامل توضیح خواهیم داد . آکادمی موشن کده با رویکردی جدید نسبت به ارایه محتوای با کیفیت در حوزه گرافیک و تدوین با متخصصین حرفه ای اینجاست تا به شما در جهت کسب تخصص و درآمد یاری برساند.
برای استفاده از گزینه «Go Live» در اینستاگرام لازم است این اپلیکیشن را باز کرده و به صفحه تصویربرداری بروید. سپس میتوانید گزینه «Live» را در پایین صفحه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر لایو نهایتا یک ساعت ادامه یافته و سپس به پایان میرسد. بنابراین یا باید محتوای خود را در یک ساعت به پایان برسانید یا لایو را دوباره آغاز کنید.
رمز عبور خود را وارد کرده و روی Temporarily Disable My Account کلیک کنید. یک نام دلخواه برای هایلایت خود انتخاب کرده و Add را بزنید. روی علامت مثبت که نام New برای آن انتخاب شده بزنید. گزینه Block This User را از منوی جدیدی که باز میشود انتخاب کنید. گزینه Account را در لیستی که باز میشوید بزنید. از دکمه منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) برای ورود به تنظیمات استفاده کنید.
کاربران با استفاده از این قابلیت میتوانند ویدیوهایی تا سقف ۱۵ دقیقه (یا ۱ ساعت در صورت استفاده از ورژن دسکتاپی اینستاگرام) را با فالوئرها به اشتراک بگذارند. IGTV یک اپلیکیشن مجزا هم برای موبایلهای آیفون و اندروید دارد، اما لزوما نیازمند استفاده از آن نخواهید بود و قابلیتهای مربوط به این ویژگی در اپلیکیشن خود اینستاگرام هم یافت میشوند. به احتمال فراوان شما نیز همین حالا در اینستاگرام ثبت نام کردهاید یا میخواهید در آینده نزدیک دست به چنین کاری بزنید. اگر فکر میکنید به صورت کامل از چم و خم اینستاگرام باخبر نیستید یا میخواهید از سیر تا پیاز کار با این شبکه اجتماعی را بدانید، در این مقاله به آموزش اینستاگرام به مفصلترین شکل ممکن میپردازیم. به مطالعه ادامه دهید و به شما همهچیز را راجع به اینستاگرالم، از فرآیند دانلود و نصب گرفته تا ثبت نام و کارهای پیشرفتهتر مانند استفاده از تنظیماتی که باعث میشوند در جذب فالوئر موفقتر باشید خواهیم گفت. یکی از قسمت های مهم این روزهای اینستاگرام بخش ریلز آن است.
۴- دوستانه برخورد کنید. اینستاگرام جایی برای تعامل انسانهاست پس لازم نیست خیلی رسمی به افراد جواب بدهید. تا حد امکان با صمیمیت برخورد کنید. اگر افراد خریدی از شما داشتهاند پیگیری کنید تا محصول حتما به دست آنها برسد و در صورت امکان نظر آنها را در مورد محصول بپرسید. برای تبدیل اکانت به اکانت سازنده، کافیست مسیر بالا را دنبال کنید و تنها در مرحله آخر اکانت creator را انتخاب کنید. همچنین باز هم میتوانید اکانت creator را به بیزنس یا شخصی تغییر بدهید.
هدف ما رفع چالش های شما در کلمات کلیدی پرجستجوی تکنولوژی و فناوری روز می باشد. لرن پارسی مخاطب را در اولویت اول خود قرار خواهد داد. همچنین می توانید پست اینستاگرام را از ابتدا ایجاد کنید. اما این هدف استفاده از نرم افزاری مانند Canva را شکست می دهد.
در دوره رایگان گرافیک محتوا، قصد داریم در ابتدا به آموزش مباحث کاربردی فتوشاپ بپردازیم و از اضافه گویی پرهیز کرده ایم . در ازای تمام استوریهایی که منتشر میکنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید. به این ترتیب استوری شما سر از صفحه مخصوص آن هشتگ و لوکیشن درخواهد آورد.
اینستاگرام یک پلتفرم ارتباطی بین شما و مخاطبانتان است. با انتشار محتوای جذاب و جالب، مخاطبان را به ارتباط با شما ترغیب میکنید و تعامل مستقیم با آنها را ایجاد میکنید. این ارتباطات میتوانند به بهبود شناخت برند شما و جذب مخاطبان وفادار منجر شوند. اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژیهای خوب دارد تا نتیجه بدهد.
اگرچه بیشمار اپلیکیشن شخص ثالث داریم که امکان بازنشر پستهای اینستاگرامی دیگران را مهیا میکنند، بسیاری از آنها از استوریها پشتیبانی نکردهاند. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلمبرداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است. هم موبایلهای آیفون و هم دیوایسهای اندرویدی از یک قابلیت ثبت تصویر از صفحه برخوردار شدهاند و میتوانید بدون دانلود هیچ اپلیکیشن اضافهای، از آنها بهره بگیردی. با انتخاب آیکن دایرهای شکل در گوشه پایین سمت راست تصویر، دوربین جلو یا پشتی موبایل را انتخاب کنید.
در حین کار ، سعی کنید از فیلترها و جلوه های مختلف برای جرقه زدن به تصاویر در پست اینستاگرام استفاده کنید. ممکن است برای کاربران عادی ارسال پست های شگفت انگیز اینستاگرام در Canva بسیار دشوار باشد. بنابراین بهتر است از الگوها استفاده کنید. برای خاموش کردن وضعیت فعالی شما در اینستاگرام همان چراغ سبز که در گوشه پروفایل شما نمایش داده می شود به ترتیب زیر است.
همچنین، برای طراحی کاور اینستاگرام از فونت هایی که موجود در این دوره هستند، استفاده می کنید. روش تدریس به این صورت است که ابتدا ابزارها و بخش های مورد نیاز فتوشاپ را آموزش می دهیم. سپس به اصول طراحی و انتخاب رنگ می پردازیم و این مباحث را به طور کامل بررسی می کنیم. در فصل آخر، آموزش طراحی پست و استوری با موضوعات مختلف به صورت پروژه محور انجام می شود تا شما مهارت کافی را کسب کنید و به تسلط برسید.
آیا تابحال پست اینستاگرامی در Canva ایجاد کرده اید؟ خلاقیت خود را در نظرات زیر به ما نشان دهید. شما می خواهید متن پیش فرض را از قالب Instagram حذف کرده و متن خود را اضافه کنید. ابتدا روی متن کلیک کرده و آن را حذف کنید. سپس ، یک سبک متن جدید از نوار کناری سمت چپ اضافه کنید. در مورد سفارشی سازی متن ، می توان رنگ ، سبک ، اندازه و موارد دیگر را تغییر داد.
با ویرایش هایلایت میتوانید تصویر کاور را به تصویری شخصیسازی شده تغییر دهید یا در صورت نیاز، استوریهای بیشتری به آن اضافه کنید. از آنجایی که هایلایتها برای همیشه در پروفایل شما باقی میمانند، هر زمان که کاربرد خود را از دست بدهند نیز قادر به پاک کردن آنها خواهید بود. برای ساخت یک استوری جدید روی گزینه Your Story در فید استوریها بزنید یا روی تصویر پروفایل خود در صفحه پروفایل بزنید یا صفحه هوم را به سمت راست بکشید. بله، اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانتهایی که قبلا بلاک کردهاید فراهم میآورد. برای مشاهده این فهرست، نیازمند استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام هستید و امکان دسترسی یافتن به آن روی وبسایت اینستاگرام مهیا نشده.
همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستاگرام را به چنین پلتفرم فرهنگی تاثیرگذاری تبدیل کرده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعهای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب میآید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهمتر از همیشه به خود گرفته. در محموه پکیج طراحی پست اینستاگرام روپیک شامل موارد زیر می باشد. اول از همه بگوییم که هدف ما از ارائه پکیج آموزش تخصصی طراحی پست اینستاگرام با فتوشاپ تسلط شما به این آموزش و ورود به بازار کار می باشد. کافی است مطالب را خوب ببینید و تمرین کنید و با دیدن نمونه طرح های مختلف در اینستاگرام آن ها را به راحتی طراحی کنید.
این ویژگی برای بهروزرسانی سریع اطلاعات، اطلاعرسانی از تغییرات و ارائه نکات مهم به مخاطبان طراحی شده است. اینستاگرام از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که شامل خانه (نمایش پستها و استوریها)، جستجو (برای کشف محتوا و کاربران جدید)، پلاس (برای افزودن محتوا) و پروفایل (نمایش و مدیریت حساب کاربری) میشود. این بخشها ساختار اینستاگرام را ساده و کاربرپسند کردهاند.
روی آیکن پروفایل خود بزنید که در گوشه پایین سمت راست صفحه تعبیه شده. در صفحه پیشنمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید. روی آیکن پروفایل در گوشه پایین سمت راست صفحه بزنید. پیش از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که به موبایلی سازگار با اپلیکیشن رسمی اینستاگرام دسترسی دارید.
یک باکس برای جستجو ظاهر میشود و در بالای آن عبارت Search نقش بسته. روی آن بزنید تا کیبورد ظاهر شود. صفحه را به بالا بکشید. به این ترتیب گالری تصاویر موبایل شما درون اپلیکیشن اینستاگرام باز میشود.
ناگفته نماند که این دستورالعملها برای اپلیکیشنهای رسمی اینستاگرام روی iOS و اندروید نوشته شدهاند. اینستاگرام صرفا پلتفرمی برای به اشتراکگذاری تصاویر مربوط به مسافرت و سلفیهایی که درست قاببندی شدهاند نیست. با قابلیتهای پیامرسانی اینستاگرام، میتوانید روی پلتفرمهای iOS و اندروید چتهایی ویدیویی با حضور حداکثر شش فالوئر یا دوست فیسبوکی داشته باشید. در ادامه آموزش اینستاگرام به شما میگوییم چطور قادر به برقراری چت ویدیویی با دوستان و فالوئرها خواهید بود.
بیو یا بایوی اینستاگرام، همان اطلاعاتی است که با باز کردن یک صفحه اینستاگرام در بالای صفحه نشان داده میشود. در واقع بیوی اینستاگرام به مخاطب نشان میدهد که این صفحه متعلق به چه کسی یا چه برندی است و چه محتواهایی در آن وجود دارد. لازم به ذکر است که اکانت تجاری را میتوان دوباره به اکانت شخصی تبدیل کرد. کافی است مسیر بالا را دوباره دنبال کنید و در انتها گزینه switch account type را انتخاب کنید. سبک بصری آموزش موشن گرافیک با افتر افکت طیف وسیعی از بینندگان را به خود جلب می کند.
شاید بعد از مشاوره و بازاریابی مشتری تنها با صرف کمتر از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بتوانید یک کاور پست و استوری اینستاگرام را طراحی کنید. اینکه اینستاگرام به یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارهای سنتی و دیجیتال تبدیل شده است دیگر بر کسی پوشیده نیست و کمتر شغلی را می توان یافت که یک پیج کاری در اینستاگرام نداشته باشد. حتی خیلی از افراد که کسب و کاری ندارند از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا زنان خانه دار و حتی میانسالان در طول روز ساعت ها وقت خود را صرف دیدن استوری ها و پست های اکسپلور می کنند. قطعا در این بین پیج هایی بیشتر، جذاب و تو چشم هستند که دارای ظاهر زیباتری باشند که این ظاهر زیبای گرافیکی می توان شامل پست های ویدئویی هم باشد.
در گوشه پایین سمت راست صفحه روی تصویر پروفایل خود بزنید. قابلیت Close Friends اساسا لیستی قابل شخصیسازی از افرادی است که میخواهید بیش از هرکس دیگری قادر به اشتراکگذاری استوریها با آنها باشید. در واقع میتوانید لیستی از افرادی که بیشترین صمیمیت را با آنها دارید فراهم آورده و برخی از محتوای خود را تنها مقابل چشم آنها قرار دهید. حتی مهم نیست که آنها را فالو کردهاید یا خیر.
حالا میتوانید سایر قسمتهای اکانتتان را تنظیم کنید. وقتی وارد دنیای شگفتانگیز طراحی گرافیک می شوید، بهتر است با یک سری اصول کلی آشنا باشید. در ادامه به ۵ تا از مهمترین این اصول اشاره میکنیم. اکثر انیماتورها برای ورود به بازار کار نیاز به مدرک لیسانس دارند، اما داشتن یک نمونه عالی و دانش قوی از آموزش موهو پیشرفته نکته اساسی است.
برای کالکشن خود یک نام انتخاب کرده و گزینه Done را بزنید. بازنشر شما نام اکانت اصلی و صاحب پست را به صورت پیشفرض نشان نمیدهد. برای افزودن نام اکانت، روی هر یک از چهار آیکن مربعشکل بزنید.
کاربران با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن، انتخاب یک نام کاربری و رمز عبور، میتوانند حساب خود را ایجاد کنند. مراحل ثبتنام ساده طراحی شده و چند دقیقه زمان میبرد. خوشبختانه بعد از نصب اینستاگرام و راهاندازی اولیه برنامه، راهنمای سریع برای ثبت نام در این اپلیکیشن وجود دارد. در این بخش، با هم یاد میگیریم که چگونه پروفایلهای مختلف با استایلهای متنوع برای انواع پیجهای اینستاگرام طراحی کنیم. این از پروفایلهای بلاگری با عکس چهره گرفته تا پروفایلهای تایپوگرافی و طراحی لوگوهای حرفهای برای پیجها شامل میشود.
اما اگر یک استوری را به Highlights خود اضافه کنید، هرکسی که از پروفایل شما بازدید میکند قادر به مشاهده آن در آیکن دایرهای شکل بالای فید خواهد بود، حتی بعد از ناپدید شدن استوری از فید مخصوص استوریها. وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شده و روی آیکن پروفایل در منوی پایینی بزنید. نکته مهم اینکه هنگام ضبط استوری شخصی دیگر، ویدیوی نهایی حاوی المانهای رابط کاربری اپلیکیشن اینستاگرام هم خواهد بود. اما با دو انگشت خود و زوم کردن روی ویدیو میتوانید بخشهای اضافه را از تصویر حذف کنید.
با تکنیک های ساده و کاربردی، به سرعت به مهارتی دست می یابید که بسیاری از صاحبان کسب وکار به دنبال آن هستند. به طور خلاصه، اگر واقعاً یک شاهکار نباشد، بعید است که بخواهید متوقف شوید و در آن عمیق شوید. محتوای شما ممکن است مورد توجه قرار نگیرد.
شرکتهای زیادی در ایران و خارج از کشورخواهان استخدام یک موشن گرافیست برای کسب و کار خود هستند. چرا که امروزه تاثیر محتوای ویدیویی بخصوص بصورت موشن گرافیک بر همگان روشن است. چرا که ویدیو ها بهتر و در زمان کمتری میتواند روایت گر موضوعات مختلف و تبلیغات برندها باشد.
میتوانید به سراغ آیکن جستجو بروید و نام شخصی که میخواهید بیصدا شود را وارد کنید. هنگام تماشای پستی در اینستاگرام که میخواهید ذخیره کنید، روی آیکن Bookmark در پایین ویدیو یا تصویر بزنید. زمانی که کسی را به لیست دوست نزدیک خود میافزایید، او از این ماجرا باخبر نمیشود. میتوانید در بالا روی Your List بزنید تا قادر به مشاهده تمام افراد حاضر در آن باشید. ناگفته نماند که اینستاگرام از نظر شمار افراد قابل افزودن به لیست Close Friends، محدودیتی به وجود نیاورده است. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل iOS یا اندروید خود باز کرده و پستی که میخواهید با فالوئرها به اشتراک بگذارید را پیدا کنید.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام